środa, 29 października 2014

Piętnastka wraca na nowe stare tory!

Wracając dziś z zumby zobaczyłam autobus T21. Zdziwiłam się i postanowiłam sprawdzić na stronie KZK-GOPu cóż to się stało, że jeżdżą autobusy zastępcze skoro jeszcze 2 godziny wcześniej widziałam normalnie kursujące tramwaje. Oprócz tejże informacji, rzuciła mi się w oczy wiadomość o zakończeniu robót na Sobieskiego i przywróceniu międzynarodowego ruchu tramwajowego (pomiędzy Sosnowcem a Katowicami). Od 31 października 2014 od godziny 11:30 zostanie przywrócona stała trasa linii tramwajowej nr 15 (Katowice Plac Wolności – Zagórze Pętla). Od 1 listopada większość kursów będzie wykonywana tramwajami niskopodłogowymi.
W praktyce oznacza to o jeden tramwaj mniej do Marysi. Co w godzinach wieczorno-nocnych jest szczególnie istotne.

Zasmutkowana Marysia

2 komentarze:

teneniel pisze...

Będę mogła we Wszystkich Świętych pojechać na cmentarz Piętnatką!

Marysia pisze...

ale do mnie już nie dojedziesz :(