środa, 12 marca 2008

zmiana trasy

Po tych moich krótkich lecz wielce przyjemnych wakacjach powrót na uczelnię dziś rano był dla mnie dość abstrakcyjny i zupełnie nierealny. Szczególnie na 8 śmiertelnie rano!!!
No ale poświęciłam się, wstałam i pojechałam.
Piętnastka oczywiście się spóźniła, ale nic to. Bardziej irytujący był fakt, iż na jej czele widniał napis "ZMIANA TRASY". Niezbyt mnie ucieszyło, gdy spytany o tą zmianę Motorniczy powiedział, że jedzie tylko do zajezdni. Stwierdziłam jednak, że lepsze to niż nic i że z Zawodzia w sumie już niewielki problem dostać się pod AE. Wsiadłam więc i pojechałam... pod samą uczelnię.
Piętnastka widać zmieniła zdanie.
Ale ja nie narzekam... wręcz przeciwnie. Takie zmiany trasy bardzo mi odpowiadają :)

Dodam jeszcze, że po drodze widziałam Piętnastkę tego nowego typu! Jest więc szansa, że kiedyś się taką przejadę i opowiem o tymże modelu coś więcej.

Marie

PS.Robiłyśmy sobie dziś z Magdą przystankowe zdjęcia... ale Wam nie pokażemy :P

Brak komentarzy: