niedziela, 11 czerwca 2006

W Sosnowcu spłonął tramwaj...!

Jejku, jak się przestraszyłam... Wychodzę sobie z wanny, a tata mówi mi, że spalił się tramwaj w Sosnowcu. (Napisane było na pasku w TVN24). Zmartwiłam się bardzo, że spopieliło mi piętnastkę... I że przez to będzie jeszcze rzadziej jeździć, bo Tramwajom Śląskim będzie brakować wagonu :P
Na szczęście spalił się 27, a nie 15,i na szczęście nikomu nic się nie stało.

Jeśli ktoś jest ciekawy, co, jak na co i po co, to zapraszam tutaj.
Ja natomiast jestem dumna z postawy pasażerów, którzy odważyli się poinformować Panią Motorniczą o tym, że dzieje się coś złego. A także postawą Pani Motorniczej, która nie dość, że zareagowała, to jeszcze próbowała gasić. Brawo, brawo!
Ciekawe jakby to wyglądało w piętnastce, bo przecież zapachem spalenizny nigdy nikt się nie przejmuje... No chyba że się dymi i nie da się oddychać:)

Pozdrówki, ludziska!
Read by Magda

Brak komentarzy: