wtorek, 4 kwietnia 2006

Z pozdrowieniami dla Ewy Te ;]

No więc chciałam powiedzieć, że w związku z wielką niemocą, jaka ostatnimi czasy mnie opanowała, zaprzestałam ostatnio jazdy do szkoły (na uczelnie), a co za tym idzie, jazdy Piętnastką. Wniosek: brak nowych wiadomości na temat sprawowania się ukochanego tramwaju.
Ale na szczęście od czego się ma przyjaciół (na przykład ot tego, żeby Cię wpisali na listę, hehe... Dziękuję po stokroć, Eve!!). Toteż dzisiaj fragment rozmowy. O piętnastce, żeby nie było:D

Ewa:
byłam na zagłębiu
Ja:
obiecuję, że jutro się pojawię w szkole :D
Ewa:
2 piętnastki =>punktualnie!!! w tym jedna podwójna
Ja:
ło! fajnie! beginner's luck :P
Ewa:
dodam jeszcze że za każdym razem miejscówka siedząca
Ja:
i pewnie nie smierdziało :D
Ewa:
nic a nic :) ale żeby mi nie było za dobrze, moje 14 nie jechały bo był wypadek nad rondem :/
Ja:
hehe, spoko
(...)
Ja:
zdajesz sobie sprawę, że ta rozmowa ląduje na blogu?
Ewa:
a będę sławna?
Ja:
będziesz
Ewa:
iha!

Hehe. Pozdrawiam Ewę!! Teraz już jesteś sławna:) Właściwie nie mam nic więcej do dodania, może tylko to, że jak nie urok, to sraczka i jak nie piętnastka, to czternastka nawala i to się jakoś uzupełnia. Równowaga w przyrodzie musi być. A właściwie w Tramwajach Śląskich SA :]

A ja jeszcz raz obiecuję, że pojawię się w szkole jutro, bo już na mnie krzyczą nieco w domu, że tam nie jeżdżę. Więc prawdopodobnie będę niedługo miała więcej do opowidadania, jak znowu będę podróżować piętnastką:)

Kiss Kiss Bang Bang Dla Wszystkich:)

Copied and pasted by Magda
PS: Jutro mam urodziny:] Może się ktoś wpisze z tej okaji? :P

Brak komentarzy: