poniedziałek, 24 listopada 2014

zmiany na stare

Czasami po pracy jeżdżę do rodziców. Prawie za każdym razem, w związku z przekopywaniem Korfantego i zmianą rozłożenia przekopek, muszę iść na Moniuszki inną trasą. Czuję się zagubiona i skołowana. Ale jakież dziś było moje zdziwienie, kiedy dotarłam na Moniuszki a tam nie było przystanku!
Okazuje się, że od poniedziałku zostały przywrócone stałe trasy linii w centrum Katowic, m.in. „osiemsetek”. Ponownie uruchomiono przystanki na Korfantego i Skargi (choć tam jakiś tymczasowy podobno).
Oczywiście teraz jestem taka mądra, bo przeczytałam info na stronie KZKGOPu, ale kilka godzin temu, stojąc zdezorientowana na Moniuszki i zastanawiając się czy aby nie zabłądziłam, nie wiedziałam jak teraz kursują autobusy. Czy przywrócono starą trasę czy może wymyślono zupełnie nową. Dlatego też postanowiłam nie ryzykować i iść na następny przystanek, tj. pod Novotel. Jest to niby kawałek, ale chyba słusznie postąpiłam, bo to akurat odcinek, na którym autobusy w okolicach godziny 16:30 poruszają się wolniej niż pieszy. Dosłownie! Jak byłam w okolicach przystanku Katowice Uniwersytecka to akurat odjeżdżała stamtąd 40. Na następnym przystanku (Katowice Hotel Novotel) byłam szybciej niż ona. W dodatku jak doszłam do przystanku, podjechał od razu 811 i byłam u rodzicieli moich szybciej niż się spodziewałam.

Zadziwiona Marysia

Brak komentarzy: