sobota, 14 czerwca 2008

i'm going off the rails on my crazy tram?


Byłam wczoraj na imprezie i zostałam zapytana (tu pozdrowienia dla świeżo upieczonej Pani Magister) o czwartkowe wykolejenie się tramwaju w Katowicach. Moja wiedza o tym wypadku była zerowa więc postanowiłam sprawdzić co i jak.
Sprawcą zajścia nie wydaje się być Piętnastka, ale odkryłam że nie był to odosobniony przypadek wykolejonego bolidu w ostatnim czasie.
Podobne zdarzenia miały miejsce na początku maja i w połowie kwietnia. A to pewnie i tak nie wszystkie tego typu wypadki na terenie Śląska i Zagłębia.
KZK GOP może i modernizuje stare bolidy, ale co z tego, jak torowiska są w opłakanym stanie?

A może po prostu powstał jakiś Ruch Wyzwolenia Tramwajów i biedne, uciśnione tramwaje mają już dość ograniczenia wolności jakim są dla nich tory? Może w ten właśnie sposób bojkotują system i ruszają drogą ku chwale?

written by Marysia

Brak komentarzy: