poniedziałek, 29 października 2007

Piętnastka - Pierwszy Rollercoaster w Polsce!

Po moim powrocie ze Szkocji dość często widywałam taką fioletową podwójną Piętnastkę. Bardzo mi się podobała, bo lubię fioletowy, a podwójne składy nie były jeszcze wtedy takie popularne jak teraz. Niestety nie miałam okazji się nią przejechać... aż do piątku. W piątek bowiem moi drodzy taki właśnie tramwaj podjechał po mnie i zabrał mnie z uczelni do domu. Ucieszyłam się i nawet zapomniałam na trochę o jesiennej depresji i ogólnym wiszącym w powietrzu marazmie. Trzeba się umieć cieszyć z małych rzeczy!

Chciałabym też wspomnieć o refleksji, która mnie naszła, kiedy czekałam tegoż dnia na przystanku.
Otóż była godzina mniej więcej 11.30. Pierwszym tramwajem, który nadjechał w moją stronę była 14 – pojedyncza i zapchana, ale oczywiście 80% pasażerów okazało się być studentami, którzy wysiedli i utworzyli w pojeździe trochę wolnej przestrzeni. Chwilę później podjechała 20 – podwójna lecz również wypchana po brzegi. Lecz i tym razem zdecydowana większość ludzi wysiadła i podążyła na zajęcia. Czyli ta 11.30 to taka studencka godzina szczytu. I tu nasuwa się moje pytanie. Skoro oni wszyscy maja zajęcia na 11.40, to czemu JA muszę wstawać na 8?! Toż to barbarzyństwo jest!!! Ja protestuję!

Aha, bo byłabym zapomniała. A miałam przecież napisać o tej fioletowej Piętnastce. Jest ona taka kolorowa z powodu reklamy na niej się znajdującej. A jest to reklama pierwszego rollercoastera w Polsce, znajdującego się w chorzowskim wesołym miasteczku. I tutaj się właśnie nie zgodzę. Wszak te nasze Piętnastki to dopiero niezłe ziółka. O wiele lepsze niż jakaś tam górska kolejeczka. A jeżdżą od 30 lat!
Także cieszymy się z nowej atrakcji w parku rozrywki, ale tytułu takiej pierwszej w kraju bym jej nie nadała. Piętnastka była wcześniej!

Nic to, kończę już. Pora zbierać się do łóżka, bo jutro znowu mam na 8 na zajęcia (buu)!

moaned by Marysia

Brak komentarzy: