środa, 31 stycznia 2007

Sto lat, sto lat!!!

Czy nie wydaje wam się, że od dzisiaj powinna być Ciasna Szesnastka?
W każdym razie niech nam żyje nasz blogasek długo i szczęśliwie. Choć wiąże się to z przeżywaniem kolejnych piętnastkowych przygód.
Ogólnie to smutek, że nie możemy dziś świętować tak naprawdę tych urodzin, poświętujemy w kwietniu.

A ja chciałam powiedzieć tylko, że w poniedziałek Piętnastka jak zwykle nie zawiodła mnie w drodze na egzamin. Do trzech razy sztuka, jak to się mówi. Pierwsza nie przyjechała. Druga przyjechała, ale się nie zatrzymała, a trzecia była ogórem. Przynajmniej jechała do Katowic. Nikogo chyba nie zdziwi informacja, że spóźniłam się na egzamin, prawda? W powrotnej drodze też nie było za różowo. Postałam sobie na Menelkach pół godziny i też było fajnie. Należy dodać, że akurat w poniedziałek temperatura oscylowała wokół zera, wiał porywisty wiatr i padał deszcz. Jak dojechałam na uczelnię, byłam cała mokra. W tramwaju nie wyschłam, bo nie grzali.

Tak to właśnie jest piętnastkowo. Czekałam z tą informacją na dziś, bo wiedziałam, że nie będę już potem jechać tramwajem. A chciałam napisać coś radośnie piętnastkowego i urodzinowego.

Z okazji urodzin blogaska, WSZYSTKIEGO PIĘTNASTKOWEGO!!

Magda

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Cudowny ten szablon :) Pomysłowy, ot co! A do tego fajnie piszesz, tak ciekawie.

Wpadnij do mnie :D

Anonimowy pisze...

Do reklamy: na ostrą jazdę...tramwajem?

Anonimowy pisze...

To ja tylko chciałem złożyć Wszystkiego Piętnastkowego i Dzwdzieściaszóstkowego :P Długi wyraz, trudny...
A tak poza tym to nie widzę już urodzinowej reklamy bloga na stronie głównej :( To taka jednodniowa akcja promocyjna była czy jak?? To droga troche :/

Anonimowy pisze...

wszystkiego naj naj Sikor życzy... ^^

Anonimowy pisze...

witam,
i oto start nowego bloga.
jeśli masz jakiś problem - pisz.
na pomagamy@gery.pl

ogóle zasady znajdziesz w menu. nie będę się tutaj rozpisywać.

jestem często - odpowiadam bardzo szybko :)

Anonimowy pisze...

Ach, kochana, to wszystkiego najlepszego, bo szesnastka to naprawdę magiczny wiek, choć parę lat temu go przekroczyłam :) niech ci się spełni wszystko, o czym marzysz.

Buzi;*

Anonimowy pisze...

HEJ;)! ...zarabisty blog;D...wpadnij na www.ulunka-ja.blog.onet.pl poprostu wejdz i skocmiaj;)!!:p...;);];)

Anonimowy pisze...

emma:]Weż udział w konkursie na naj bloga który jest organizowany na moim blogu więcej informacji o konkursie znajdziesz w notce serdecznie zapraszam:))Jeśli nie weźmiesz udziału w konkursie(nie wiem dlaczego nie ale jakby) to chociaż skomentuj notke i mojego bloga:)))serdecznie zapraszam pooozdrooofffki:)))

Anonimowy pisze...

zapraszam na mohego bloga z dodatkami

Anonimowy pisze...

Zapraszam do przeczytania opowiadania.
Opowiada o Nastoletniej Aureli, nieszczęśliwej dziewczynie nierozumienej przez ojca i tępionej przez macohcę.
Plauję w późniejszej przyszłości (:P) wpleśc pewne treści fantastyczne.
Pozdrawiam